VIPCie: Crib Crawl

18 sep. 2024 19:15 - 22:00
Park Lepelenburg

VIPCie: Crib Crawl

YO, YO, YO AND WELCOME TO MY CRIB!!! Wij bieden jullie hier een echte VIP-experience. Dit is hét perfecte moment om de binnenkant van de huizen van onze enige echte VOCUS-leden te aanschouwen. Wat gebeurt er allemaal achter de deuren van deze huizen? Where does the magic happen? Daar ga jij deze dag achter komen. Met deze crib crawl fiets je met een groepje andere VOCUS-leden langs de gezelligste huizen van Utrecht om een indruk te krijgen hoe het is om op kamers te wonen. Hier zullen jullie verwelkomd worden door secret guests met een gezellige activiteit onder het genot van een drankje (alcohol/fris).

Deze activiteit zal na het eten om 19:30 uur beginnen in park Lepelenburg. Schrijf je in en geef eventueel degene op bij wie jij graag in het groepje zou willen zitten om deze experience met elkaar te delen!

P.S. Bij regen wordt de activiteit verplaatst naar 25 september.

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen